Her Bayan Okumalı


Yıllar önce bir akşam üstü evde oturmuş canım sıkılıyordu. Diğer hikayelerimden biliyorsunuz yalnız yaşıyorum. Yalnız yaşamak çok zevkli ama bazen sıkıldığınızda oluyor. Bir arkadaşımı arayıp sinemaya gidelim diye düşündüm sonra bundan da vazgeçtim. Çünkü aklımda geçen farklıydı. Derken ev telefonum çaldı. Ataköy den Arzu adında bir bayan konuşmak istediğini söyledi. Telimi nereden aldığını sorduğumda bir arkadaşından ama onun ismini de sorma oda birinden almış dedi. Yalnız yaşadığımdan bazı arkadaşlarımda yeni tanıştığı bir kıza veya yolda rasgele birilerine benim telim veriyorlardı.
Bundan dolayı beni hep belirli belirsiz kızlar ararlardı. Sohbete başladık. Yaklaşık 5 6 saat telefonda konuştuk. Hepinize olmuştur bazı insanlarla iki kelime konuşmaz sıkılırsınız ama bazıları da vardır günlerce konuşsanız bile sıkılmazsınız. Benim tel konuşmalarım genelde uzun sürerdi. Bundan dolayı ev telefonum genelde meşgul olurdu. Beni arayan ulaşamazdı ve sinir olurlardı. Hata bana telekomla ortak çalıştığımı bile söyleyenler vardı. Arzuyla 5 6 saat sohbet esnasında yeterince samimi olmuştuk . Her konuda konuştuk. Sohbet esnasında bana boşandığını ve bir çocuğuyla yaşadığını söylemişti. Kocasından kalan evde kaldığını, yüklü miktarda nafaka aldığını, ailesinin de çok varlıklı olduğunu söyledi.
Oysa varlıklı olup olmadıklarıyla hiç ilgilenmiyordum tek düşüncem vardı oda yaşayacaklarımız. 32 yaşındaydı. Yani bana göre abla sayılırdı. Ama yaşın ne önemi vardı. Ona yalnız yaşadığımı söyleyip eve davet ettim. Way beyimiz hızlı çıktı dedi. Oysa sonunda olan şey neden başta olmasın felsefesi bana daha mantıklı geliyor. Öyle hemen eve mi gidilir ya dedi. Yok ya hemen gel demedim zaten yarışma yapalım kazananın istediği olur dedim. Bana uyar da ne yarışması dedi. Sen söyle fark yapmaz benim için dedim. Aklıma gelmiyor sen söyle dedi. Evet Hayır yarışması yapsak nasıl olur diye sordum oda kabul etti. Ben sunucu o ise yarışmacı oldu. Tuşa basıp duydun zilin sesi yarışma başlamıştır dedim. Süre bir dakikaydı. Birkaç sorudan sona evet dedi. Bunu saymam dedi. Tekrar yaptık yine kaybetti. Mızıkçılığı üstündeydi olmaz ben sunucu sen yarışmacı olacaksın dedi. Ok deyip başladık 1 dakika doldu ağzımdan ne evet nede hayır çıktı. Olmaz ya süre çok kısa 4 dakika olsun dedi.
Ya sabır deyip devam ettik yarışmaya. 4 dakika doldu ama sonuç yinede değişmedi. Mızıkçı ya, olmaz sen daha önce çok yapmışsın bu yarışmayı oysa ben ilk defa yapıyorum haksızlık bu hiç adil değil dedi. İçimden oha yani, seninde yarışmanın da eve gelmenin de demek geldi ama hani doğruya doğru haksızda sayılmazdı. Ben sana bir bilmece sorarım cevabını bilirsen istediğin zaman evine gelirim dedi. Evet mi desem hayır mı desem Allah?ım kim bilir nasıl bir bilmece soracaktı. Şayet bilemesem bende onun gibi mızıkçılık yapacak değildim ya.
Tamam sor ama mantıklı olacak , uyduruktan bir bilmece olmasın dedim. Bana e harfiyle başlayan üç tane meyve söyle dedi. Rahat bir nefes aldım. Bunu da kaybedince tekrar mızıkçılık yapacak değildi ya. Saat 3 civarlarındaydı. Eve gelme işi tamamlandıktan sonra yatalım artık dedim. O gün saat 13?de gelecekti evime. Günlerden cumartesi idi. Evdeki hazırlıklar tamamdı gelmesini bekliyorum. Ne yalan söyleyeyim biraz da heyecan vardı. Hem çok zengin hem de benden yaşça büyük bir bayan gelecekti evime. Bir yerden al beni demişti. Ben ise direk evime gelip kapımı tıklamanı istiyorum demiştim. Oda kabullendi hani buna mecburdu nede olsa alnımın teriyle kazanmıştım evime gelmesini. Heran kapı çalınacak diye beklerken telefon çaldı.
Binanın girişinde olduğunu tek başına yukarı çıkmak istemediğini söyledi. Kapıyı açık bırakarak 6. Kattan aşağıya indim. İnerken Bina parfüm kokuyordu. Son kata geldiğimde durup bir nefes aldım. Birkaç adım daha indiğimde onu görebiliyordum. Görüyordum görmesine de arkadan görebiliyordum. Anlaşılan ayak seslerimi duyunca arkasını dönmüş ilk bu şekilde karşıma çıkmak istemişti. Uzun boylu, altın sarısından uzun saçları vardı. Üstünde bir elbise var hani şu magazin programlarında gördüğümüz sosyete kadınları olur ya, işte tıpkısı karşımda duruyordu. Binanın neden parfüm koktuğu anlaşılıyordu. Onu izlemem yaklaşık 20 saniye sürmüştü. Arkadan çok güzel duruyordu. Seslenmek istemedim.
Dönüp arkana baktı. Ona şaşkın şaşkın baktığımı görünce gülüp bana doğru geldi.. Orda ne yapıyorsun sen dedi. Seni izliyorum dedim. Delisin sen dedi. Yanımdan süzülüp yukarıya doğru hızlı adımlarla çıkmaya başladı. Arkasından baka kaldım. Hayırdır sen gelmiyormusun dedi. Sen çık ben biraz düşüneyim dedim. Deli mi ne dedi. Evde karşılıklı oturup sohbete başladık. Hep takılırdım Arzuya, sohbet oldukça zevkliydi. Bu kadar sohbet yeterliydi. Artık zamanı gelmiş olmalıydı. Ama Arzuyu kırmaktan da çekiniyordum. Nedense ilk adımı ondan bekliyordum. Yaşı benden büyük olması sebebiyle ilk adımı ondan bekliyordum. Hani Normalde ilk adımı erkekler atar. Güzel sözler söyleyip kızı tava getirirsin, sonra hafif hafif dokunuşlar başlar ve gerisi gelir.
Ama Arzuya aynı yolu denemek istemiyordum yemez diye. Bir bahane bulmalıydım. Kola verirken tırnakları dikkatimi çekti. Ojeli ve uzunlardı. Tırnakların ne kadar ilgi çekici dedim. Arzu elini uzatıp tırnaklarını gösterdi. İşte fırsat bu deyip yanına oturdum ve uzatılan eli elime alıp tırnaklar hakkında yorumlar yapmaya başladım. Arzunun elini hafif hafif sıkıp baş parmağımla okşuyordum. Artık bu iş başlamış geri dönüşü olmayacak gibiydi. Oda elimi okşayarak karşılık verdi. Kadınları kızlardan ayıran en güzel yanı da bu olsa gerek. Bu konuda naz yapmazlar. Diledikleri gibi davranırlar, zevk almayı bilir tabi vermeyi de. Bir anda deliler gibi sevişmeye başladık. Of Allah?ım ne azgın bu karı, tam aradığım gibi dedim kendi kendime. Bir yandan öpüyoruz diğer yandan, ben onu o beni soymaya çalışıyoruz. Sanki yeni bir yarışmaya daha başlamışız gibi. İkimizde ana doğma kaldık. Hem de birkaç saniye içinde. İçten öpüşen bir bayanla öpüşmek kadar zevkli bir şey var mı acaba? Sevişme faslını uzun tutmak seksin ana kuralarındandır. Bu fasıl ne kadar uzatılırsa partnerine o kadar cesaret gelir ve özgür davranır. Kadından kadına sevişme tarzı değişir bazıları sertlikten hoşlanır bazıları ise çok hassastır.
Canlarının acıtılmasını istemezler. sevişme esnasında bir yere takılıp durmamak lazım, kadınlar her tarafına dokunulmasını isterler. Bazı hassas bölgelere özel ilgi göstermek lazımdır orası ayrı. Arzu ne yaptığını biliyor sekse hasret kaldığı açıkça beli oluyordu. Birbirimizin neresi ağzına gelirse ısırır yalardık. Kendimizi öyle bir kaptırmıştık ki birbirimize hayvanca saldırıyorduk. Bir o üste çıkıyor bir ben yuvarlanıp duruyorduk. Bir müddet sonra sakinleştik. Ben gizemli bir şekilde yakıcı ve ıslak dilimi vücudunun her bölgesinde gezdirip hafif ısırıklar atıp geçiyordum. Boyun bölgesine, kulak memesi ve kulakların içini göğüsleri tepe kenarlarını yalayıp ucunu bazen ısırıp bazen de vantus gibi emdim. Göbeklere bayılırım. Yolda göbeği açık bir kız gördüğümde önünde diz çöküp o göbeği saatlerce yalamak geliyor. Arzunun göbeğini uzun uzun yalayarak kutuya geldim. Kutu vıcık vıcık olmuş nefis kokuyordu. Parmaklarımla kutu yanaklarını yana ayırıp dilimin tamamını çıkarıp hoyratça yaladım. Sonra dilimi kutunun derinliklerine sokup çıkarıyordum. Bunu çok seri yapıyordum.
Arzu inliyor ve sayıklıyordu. Artık seni istiyorum, seni içimde istiyorum derinliklerimde istiyorum, Ne olur bekletme beni sok artık diye yalvarmaya başladı. Bacaklarını omuzuma aldım. Belini hafif kaldırdım. Çomarın kafasını kutuya sürttüm. Arzu yalvarır gibi gözlerimin içine bakıyordu. Çomarın kafası içindeydi. Yavaş yavaş derinliklere yol aldı. Bu pozisyonda çomar tam olarak giriyor ve rahatça sokup çıkarabiliyordum. İki yavaş yarım bir tam sert vuruyordum. Seksin bu kısmında sakin olmak lazım, bu giriş çıkışlar uzun sürmeli ki bayan bu sertliği doya doya hissetmeli ve yaşayabilmelidir. Kadınlara kadın olduklarını burada hissettirilir. Arzu 4 5 defa geliyorum kelimesini tekrarlayıp geldi. Ama nasıl gelmek çomarı sıkıp bırakıyor kaç defa oldu bilmiyorum. 7 8 defa git gelden sonra bende boşaldım. Arzu konuşmaya başladı. Böylesini sadece evlendiği zaman kocasıyla sadece bir kez yaşadığını ve yinede bu kadar zevkli olmadığını söyledi. Nasıl böylesi dedim. Üst üste orgazmı yaşamak nasip olmaz her kadına dedi. Seni mükafatlandırmalıyım dedi. Henüz ne yıkanmış nede çomarı temizlemiştim. Arzu çomarı o haliyle ağzına alıp emmeye başladı. Usta bir şekilde yalayan arzu kısa sürede çomarı azman gibi yapıp yalamaya devam etti. Bende altın sarısı saçlarını yana iterek Arzunun iştahla ağzına sokup çıkarmasını izlemek beni çıldırtıyordu. Boğazına kadar sokup kökünden d
aire çizerek kafasını salıyordu. Gelmeme az kalmıştı, haber verdim geliyorum diye, ama Arzu oralı olmadı. Sanki hiç duymamış gibi daha bir iştahla yalamaya devam etti. Tekrar geliyorum diyecektim, dememe gerek kalmadan geldim. Arzu bu duruma kızar diye beklerken, gördüklerim beni hayrete düşürdü. Bunu ilk defa görüyordum. Arzu hepsini yutuyordu. Hem de damlasını bile ziyan etmeden. Hala yalamaya devam ediyordu. Çomarı öyle bir sıkarak yalıyordu ki sonradan gelecek olan menileri de ziyan etmiyordu. Bunu biri anlatsa asla inanmazdım. Şaşkın şaşkın Arzuya bakıp sen ne yaptın öyle dedim. Kocam alıştırdı dedi. İlk zamanlarda zorlandım ama sonradan bende vazgeçilmez bir tutku haline geldi dedi. Arzu tekrar ağzına aldı. Haliyle uyarılmıştı. Uzanıp bacağından tutup çektim Niyetimi anlamıştı. Arkasını bana döndü 69 olmuştuk. Kutuya bu açıdan bakmak insanı çıldırır. O çomarı ben kutuyu yalayıp durduk. Sonra bana doğru döndü. Ata biner vaziyete üstümdeydi. Azman çomarı belinden kavrayarak başını kutuya birkaç kez sürttü. Sonra yavaş yavaş üstüne oturmaya başladı. Hepsi girmişti. Arzu üstümde zıplayıp duruyordu. Bende orta parmağımla arkasını zorluyor göğüslerini ısırıyordum
Bu pozisyonda hiçbir kadın fazla dayanamaz gelir. Arzu sarsıla sarsıla geldi. Ben hala boşalmamıştım. Arzuya gün doğmuştu. Üstümden kalkıp hiç zaman kaybetmeden çomarı ağzına aldı. Arzunun uzman yalaması karşısında daha fazla dayanamazdım, akıttım Arzunun boğazına. Arzu damlasını dışarı akıtmadan hepsini yuttu. Telefonu çaldı abisi arıyordu. Acil bir şekilde evden çıktı. Daha sonra Arzuyla birkaç kez daha görüştük. Bir süre şehir dışında kaldığımdan, ev telefonum borcundan dolayı kapanmış. İstanbul?a geldiğim de korktuğum başıma geldi. Telekom tarafından telefonum bir mimar şirketine satılmıştı. Akdeniz caddesindeki telekom müdürlüğüne gidip durumu izah ettim. Şef bir bayandı. Telefonumu geri almam gerektiğini izah edip durdum. Önceleri olmaz dese de sonradan ikna olup şirkete haber verdiler. Sağ olsun şirketin sahibi de anlaş gösterip telefonumu geri aldım. Bir akşam üstü iş çıkışında evimin karşısındaki pasteneye uğrayıp bir şeyler alacaktım. Pastanenin önden ve yandan iki giriş kapısı vardı. Ben yandan girdiğimde onu ön kapıdan çıkarken gördüm.
Tam yanına gideyim derken onu bekleyen arabaya doğru yöneldiğini gördüm. Artık kocası mı abisimi anlayamadım.Normal olan her bayan seks ister. Ama bunun için tecrübeli ve güvenli birine ihtiyacınız var. O kişi ben olduğumu iddaa ediyorum. Berkant_28ist@hotmail.com

1 yorum:

  1. 05432828618 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKSIN GÜZELİKLERİNİ MUTLUGUNU DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN GİZLİGE ÖNEM VEREN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 70 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL KAPALI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 05432828618

    YanıtlaSil