Halamın küçük kaşar kızı !

Hikayem bundan 3 sene önce gerçekleşti ben o zamanlar 15 yaşındaydım.Benden 4 yaş küçük kuzenimle olan hikayemi anlatacağım sizlere.3 sene önce İstanbuldan köye gitmiştim yine klasik sıkılıyordum çünkü arkdaşım yoktu hiç köyde son 1 2 senedir yeni bir tayfa buldum onlarla takılıyorum neyse evde mal mal otururken kuzenim ve ondan 1 yaş küçük erkek kardeşi geldi yanıma gelirlerdi ilk başta hiç konuşmazlar sonradan yanımdan ayrılmazlardı her sene böyle devam ederdi,bir gün kulaktan kulağa konuşuyolardı bende noldu banada söyleyin dedim yok mok cık falandan sonra söylediler bana bir hikaye anlattılar olay şu ; bunlar köyün bebeleri yaşları 10-13 arası 5 6 kişi kızlı erkekli samanlıkta çıplak birbirlerini elliyolarmış neyse benimde o zamanlar bile sex literatürüm geniş bakiremisin peki salak dedim oda ‘sensin salak o ne demek’dedi.Sonra ben açtım iyice amına soktularmı dedim kan geldimi sonra yok götümüze sokuyoz falan dedi ben başta çakamadım bunların siki ne kadar büyük olabilirdi sonra büyükmü dedim sikler oda eliyle küçücük bi şey gösterdi bende dedimki aç bi amına bakim dedim sonra yok utanıyom falan filan dedi sonra kardeşim odadan çıksın dedi bende tamm siktir git dedim çocuğa o gitti çekyatın üstüne çıktı eteğini indirdi önümde kılsız bi am 2 3 sn sonra hemen kaldırdı o ana kadar sikim kalkmamıştı bile sonra ben dedimki öyle olmaz sen otur ben bakim dedim sonra iki mırın kırın etti ben açtım eteğini amı karşımda duruyordu 11 yaşında kız amı ben dudaklarını açtım içine bakim dedim sonra açtım falan baş parmağımı biraz ittirdim hemen acıdan kalktı ayağa napıyosun dedi sonra bende tamm dedim gel bide sen bak benimkine dedim baya kalkmıştı sikim eşofmanı açtım indirmeden bi gözleri açıldı gel elle dedim bu çok büyük onların ki bu kdar değil bu büyük kalın dedi bende ne sandın dedim sonra günler geçiyo her geçen gün yakınlaştık anahtar saklamaca oynuyoruz sonra ben o kardeşi ben hep onun kiloduna saklıyodum amını elliyodum sonra bi iki sene böyle devam etti hergelmemde aynı şeyler 2 sene sonra amından kıl çıktı utanıyodu biraz ben yine elliyodum son sene adet oldu işte artık kıvama geldi bu dedim arkadan götrm ben bunu dedim artık 14 yaşında oldu memeleride ufaktan çıktı 5 taş oynuyoduk kazanan istediğini yapar dedim hile hurda ben kazandım sonra yala dedim itiraz kısmından sonra yaladı hepsini alamıyordu ben saçından tutup ittiriyordum falan birden ağzına akıttım hemn tuvalete koştu tükürüyodu domalmıştı hafif ben arkdan geldim sikim kazık gibiydi temas ettirdim hemen irkildi ben gidim dedi bende dur az amını yalim dedim eve gidicem falan dedi ben biraz zorladım sonra sesler arttı bak ben biri duycak dedim sonra biraz korktu indirdim eteğini upuzun bişey sonra kilodundan okşuyodum bacak omza poziyonuna getirdim amını jiletle temizlediği için biraz batıyodu kıllar neyse yaladım baya bi ıslanmıştı iyice akıyodu götüne doğru pozisyon gereği götü önümdeydi ben küçük memelerine doğrı çıktım elimlede sikimi götüne dayadım hiç zorlamadım sonra dudağını öpüyodum oda karşılık vermeye çalışıyodu sikimi biraz bastırdım hemen zıpladı dur sakin ol dedim sarıldım iyice kafası gircek gibi oldu çok ses çıkarttı bende durdum öylece boynunu yalıyodum sikimi sokmaya başladım boynundaki damarlar dışarı çıktı adeta ama durmadım başını az ilerlettim git gel yapıyodum inceden ama yaş geldi gözünden bende durdum biraz iyice bok kokmuştu etraf sikimin başı boktu sonra götü kızarmıştı baya banyoya götürdüm bunu bokları temizledim götünede su tutuyodum orda biraz daha zorladım ama ayakta olduğu için giremedi bende kucağıma aldım biraz oturdu başı girdi ağırlığı ayarlayamadım birden indi aşağı doğru sikim içine girdi baya sonra banyoda ıh desen çığlık oluyo çok ses çıkardı bende sarıldım iyice içine boşaldım çıkardım sonra götünden döl damlıyodu yıkadım götünü bunun çok acıdı bi daha yapmam dedi sonra ben elimi amına attım bildiğin banyodaki sudan farkı yoktu zevkten kudurmştu burdan yapalım dedim klitorisini falan okşadım sular akmaya başladı iyice ben gidiyorum dedi gitti o sene yarıyıl tatiliydi istanbula döndüm yarın yine köye gidiyorum DEVAMI SİZİNLE OLACAK !

1 yorum:

  1. 05432828618 SLM BN İST KORAY YAS 36 SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSİ FANTAZIYI YASAMAYI İSTEYEN KALIN VE BUYUK SEVEN 19 VE 70 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL BEKAR KAPALI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 05432828618

    YanıtlaSil