Kocamın kardeşiyle Sex Hikayem


Merhaba arkadaşlar sizlere yaşadığım bir olayı tüm detaylarıyla anlatacağım. Kocanız doyuramıyorsa sizde başka alternatifler aramaktan çekinmiyorsunuz doğal olarak. Ama benim alternatifim cok uzaklarda değildi. Merhaba ben Marmaristen Banu, 26 yaşındayım ve 4 senelik evliliğim var. Oldukça kötü bir o kadar huzursuz giden bir evliliğim varda diyebilirim. Eşim 29 yaşında Mimar ve çok yakışıklı olduğunu düşünüyorum. Kendine ait ofiste yanında birde çalışan 35 yaşında bayan sekreter var. Hep beni aldatacağını düşünüyorum, ama bazende kadının yaşı büyük olduğundan eşim öyle şey yapmaz! Diye kendimi teselli ediyorum. Evimde her şey normal gidiyordu.Kocamla yatak odasında ilişkiye girerken bile süper davranıyordu. Yani beni işi yüzünden bazı erkekler gibi arkaplana atmıyordu. Ben mutsuz evliliğimi yanında çalışan bayanlar yüzünden olduğunu düşünüyordum. Belki ben saçmalıyordum.
Bunlar bir kenara her neyse bir gün eşim evi aradı ve erkek kardeşinin memlekete geçmeden bize uğrayacağını söyledi. Bende hemen hazırlıklara falan başladım, kardeşinin sevdiği yemekleri kaynanamdan öğrenip yaptım. Akşam oldu kardeşiyle, eşim eve geldiler. Oturduk sofrada yemeği falan yedik, kocam yorgun olduğu için uyumaya çekildi. Kardeşi duş alıp yatacağını söyledi. Bende kombinin suyunu falan ayarladım. Kardeşi banyoya girdi ve duş almaya başladı. Bende uçuk, kaçıklık yapayım düşüncesiyle kapının deliğinden baktım. Gördüklerim karşısında çılgına döndüm ve dizlerimin titrediğinin farkına vardım. Çünkü penisi o kadar büyük ve can çekiciydi ki benim alt bölgemde ıslanma hissettim. Sonra bornozla kurulanmaya başlarken ben hemen oradan uzaklaşıp yatak odama koştum.
Sabah oldu kahvaltı falan hazırladım. Kocam kahvaltısını yiyip hemen çıkması gerektiğini söyledi. Kardeşi ondan 4 saat sonra yola çıkacağı için eşim sen yengenle otur saatin gelince çıkarsın dedi! Ben eşimi yolcu ettikten sonra yemek masasına oturdum. Kardeşiyle sohbete başladım ve gözlerinin içine bakarak can alıcı bakışlar attım. O esnada bana dedi “yenge hayırdır neyin var” bende bir şeyin olmadığını söyledim. Zaten o bakışlarımdan ve hal ve hareketlerimden anlayarak yanıma geldi. Sonra diz üstü giydiğim eteği yukarı kaldırdı ve benim en hassas noktamı kilot üzerinden okşamaya başladı. Çok heycanlandım ve acemi bir kız gibi dudaklarına yapıştım. Öyle güzel öpüşüyor ve beni baştan çıkarıyordu ki dayanamadım penisine el attım.
Sonra göğüslerimi yalamaya başladı, üstümü çıkartıp bizim yatak odamıza geçmemizi söyledi. Odaya geçtiğimizde bana hemen onu zevke sokmamı ve yalanması gereken noktaya istenilen muameleyi yapmamı söyledi. Ben normalde evliliğim süresince bile onun abisine öyle güzellik yapmadım. Napayım bunun ki çok büyük olunca hayır diyemedim. Ağzımla git, gel yaparken o uzanıp bacaklarımı ayırmamı söyledi. Sonra benim vajinamın kenar yanaklarını ayırdı ve içeri doğru o koskoca penisini itti. Öyle coştum ve canım acıdıki anlatamam. Gitmesine 2 saat kaldı öyle bir hızlandı ki ben resmen bittim. Bacaklarım falan tutmuyor duruma geldi. Çığlıklarım odayı fena hale getirmişti. Üst katta olan komşularım duyacak diye çok çekindim ama ne yaparsın zevkini almak vardı.
Sonra boşalacağını ve içimden çıkması gerektiğini söyledi. Bende belinden sarılıp az daha içimde kalmasını söyledim. Söylemeye kalmadan içime yanlışlıkla akıttı ve yarısınıda göbek deliğimin üstüne bıraktı. İçinde bir korku vardı ne yapacağını bilmeden hemen duş almaya gitti. Arkasından gidip bende kendimi ıslak mendille temizlemeye başladım ve seslendim korkma bir şey olmak diye. Çünkü kocam gereğince ilaç alıp korunuyordum. Bu lafı duyduktan sonra korkusunu sindirmeyi başardım. Üstünü giydi beni unutmayacağını, bir sefere yine geleceğini söyledi evden ayrıldı.
Aradan 1,5 ay geçti benim kusmalarım falan aşırı ilerledi. Kadın hastalıkları doktoruna göründüğümde benim hamile olduğum söylendi. Aslında o sırada bende çok korktum ama abisininde 1 ay önceki ilişkide içimde boşaldığını düşündüm. Çocuğumun odan yada ondan olacağını düşünmeden gittim kocama müjdeli haberi verdim. Şimdi 2 aylık hamileyim ve o yaşadığım macera dolu günleri unutamıyorum. Her şey harika güzellikte gidiyordu. Bu yaşadıklarımı kimseyle paylaşamadım ve bugün internette itiraf sitesine binlerce insanın gözü önüne yazdım. Sakın benim söylediklerim altına yorum bırakırken küfür kullanmayın. Aç gözlüyüm kabulleniyorum ama ağır sözler duyacak kadar rahat biri değilim.

1 yorum:

  1. 05432828618 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKSIN GÜZELİKLERİNİ MUTLUGUNU DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN GİZLİGE ÖNEM VEREN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 70 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL KAPALI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 05432828618

    YanıtlaSil