Komşumun Tombul Amı

yaşım 28 İstanbul da mühendisim ilk seksimi yazacağım o günden bu güne neler geçti neler grup seksler neler neler ama ilkini yazayım ben isteyen istek olursa tabiki de devam ederim. ben aslen gocmenim anne turk baba yabancı yakışklı biriyim penisim kalın olduğu içinde grup sexlerde çok sevilirim özellikle evliler tarafından. hikayeme baslayayım çok önceyidi ö gün çok sıkı görüştüğüm yeni evli bir komşum vardı kocası memurdu çocuk istiyorlarmış ama olmuyormuş kocasıyla da surekli kavga ederdi. yine bir gun ben film adlım onlara izlemeye gittim kapıyı açtı yazdı üzerinde kısa bir elbise vardı içeri geçtik filmi taktım bi taraftan da muhabbet ediyorduk. bi kaç kere içeri gitti geldi film kendi kendine resmen akıyordu bir muhabbet ediyorduk. en son içeri gitti geldiğinde gel dedi sana sürprizim var bende ne dedim olmaz dedi ayaga kalktım gozlerini kapatırsan olur dedi kapattım.elimden tuttu yurumeye basladık durduk 2 saniye geçti aç dedi bi açtık yataga uzanmış elbisenin etek kısmını biraz yukarı çekmiş ben nasılım dedi cidden çok guzeldi. bende cok gzuelsin dedim beni istiyormusun dedi bi an kaldım şaka flan zannttim anlatsalar inanmam ama başıma geldi. elimden tuttu yanına çekti opüşmeye basladık ben çok heyecanlıydım. ilk kez yapacaktım. guldu bir an çok heyecanlısın deid ilk dedim sonrada merak etme son olmayacak dedi gülüştük ben onun ustunu çıkarttım oda benmkini hiç unutmam beyaz iç çamaşırı vardı geneldede yaptığımızda beyaz giyerdi. herşeyini çıkarttım vajınasını yalamya basladım hala daha çok severim vajına yalamasını gogusleri filn vucudu çok iyiydi kocası çok şanslı adam ama malisef iyi yapamıyormuş. defalarca seneler boyu yaptık. benmkine git gide bayılıyordu ciddende onunkisi çok dardı bi çok iki,şiyel yaptım onunkisi kadar sıcagına hiç girmedim o her seferinde yanıyordu 4 sene önce kocasının tayini çıktı telefonla konusabiliyoruz her fırsatta çağırıyor beni seninkine hasretim patlıcan gibi diyor big_stra skyptan nedne olmasın beraber yazarız hikaye tanışalm sadace ozel guzel bayan ve çiftler için varım. evin heryerni komşumla gezdik defalarca gece gündüz devamı çok ve baska bayanalr çiftlerde var yeterki isteyin anlatayım

1 yorum:

  1. 05432828618 SLM BN İST MALTEPEERDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSİ FANTAZİYİ VE SAATLERCE SEVİŞMEYİ İSTEYEN KALIN VE BÜUÜK SEVEN EŞİNDEN GİZLİ FANTAZİ YASAMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR VE 19 VE 70 YAŞ ARASI DUL OLGUN TONBUL KAPALI BEKAR BAYANLAR VE EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 05432828618

    YanıtlaSil